03-6831374
איך קונים שולחנות וכסאות משרדיים בצורה נכונה?

איך קונים שולחנות וכסאות משרדיים בצורה נכונה?



בעולם המודרני רוב האנשים יושבים לפחות שליש משעות העירות שלהם. נשמע נעים ונוח, אך למעשה כסאות משרדיים כחולים תוצרת גבאייש לכך השלכות רבות על הבריאות שלנו, והתאמת כיסאות משרדיים ליושבים עליהם היא קריטית. מומחי חברת גבאי רהיטים, החברה הותיקה לייצור, ייבוא ושיווק רהיטים משרדיים, מסבירים כל מה שחשוב לדעת על בחירת הרהיטים הנכונים למשרד.

 

עיצוב הריהוט המשרדי

ברור לכל בר דעת כי עיצוב הריהוט המשרדי הוא קריטי לאווירה במקום ולהשארת הרושם הנכון על כל מי שנכנס למשרד. הרהיטים חייבים להתאים זה לזה ורצוי לתת למעצב פנים מקצועי לבחור עבורנו ארונות משרדיים, שולחנות, כיסאות וכו' כדי ליצור מראה הרמוני שעוזר לייצב סביבת עבודה יעילה ונעימה. אך בכך לא נגמרת חשיבות העיצוב והתאמה ארגונומית של הכיסאות והשולחנות לעובדים היא חשובה לא פחות.

 

מה זה ארגונומיה?

ארגונומיה היא התחום החוקר את הקשר בין הסביבה לאדם, וכאשר מדברים על התאמה ארגונומית של שולחנות או כיסאות משרדיים לעובדים, מדברים על התאמה מקסימלית שלהם לעובד, כך שהוא יישב בצורה נכונה.

 

התאמה ארגונומית של הריהוט המשרדי לעובדים חשובה כיוון שבלעדיה צפויים העובדים לסבול מכאבי גב, צוואר וראש, לפתח בעיות בעמוד השדרה ובעיות אורתופדיות שונות ואף מחלות כרוניות כאלה ואחרות. התוצאה של חוסר התאמה ארגונומית היא עבודה לא יעילה, הפסקות מרובות בעבודה כדי לקום להתמתח והיעדרויות תכופות של בעיות בריאות שונות. כל אלה יכולים להימנע על ידי התאמה נכונה של הריהוט לעובד.

 

כסאות ושולחנות

כמובן שהריהוט העיקרי שצריך להיות מותאם לעובדים הוא שולחנות וכיסאות משרדיים. ההתאמה הארגונומית כוללת קודם כל התאמה של הכיסא לעובד מבחינת גובה, מיקום המשענת ומסעדי הידיים, ולאחר מכן התאמה של השולחן לכיסא ולגובה שנקבע.

 

אחרי התאמת הכיסא והשולחן יש צורך להתאים אליהם גם את המדפים והארונות, ולהפוך את אזור העבודה כולו לנוח לעובד. לא מדובר בפינוק אלא בהשקעה הכי טובה שהמעביד יכול להשקיע בעובד שלו, כדי לקבל עובד יעיל, שאינו מפספס ימי עבודה, היושב ועובד בנוחות וכיף ללא הפסקות תכופות. אם אתם רוצים עובדים יעילים לטווח ארוך תעשו את המינימום הזה, זה לא רק בשבילם.