03-6831374
הרציונל שמאחורי בחירת ריהוט משרדי

הרציונל שמאחורי בחירת ריהוט משרדי



ריהוט משרדי מהווה חלק עיקרי בכל משרד, והוא גם גורם משפיע על האווירה ועל אורח החיים המשרדי. הריהוט שיש לכם במשרד לא מסתכם רק ב"שולחן לעבוד עליו וכיסא לשבת עליו", אלא יש עולם שלם של רציונל לבחירת ריהוט משרדי אז נפתח בפניכם את הקצה של הקרחון כי יש עוד הרבה על מה לדבר.

 

הבטים ברכישת ריהוט למשרדים

 

פונקציונליות 

להוות חלק משגרת העבודה של העובדים במשרד – החל מישיבה ממושכת על כיסא ליד שולחן העבודה ותוך כדי עבודה על המחשב, לאורך ישיבות משרד שונות בהן צריך להציג בפני עובדי המשרד נושאים שונים ולהיות בקשר עין עם כל אחד ועד לפעולה פשוטה כמו אחסון הניירות השונים, אביזרים משרדיים ועד לפריטים אישיים נחוצים.

 

ריהוט משרדי צריך להוכיח את עצמו כשימושי, נכון לעבודה משרדית בעלת המאפיינים המסויימים של כל משרד ומשרד ולענות על הצרכים של העבודה ושל העובדים. כיסאות מותאמים לישיבה ממושכת מול מסך מחשב, שולחן עבודה בגובה הנכון עבור העובדים, שולחן ישיבות גדול מספיק כדי להכיל את הנוכחים ההכרחיים וארונות שיסייעו לעשות סדר בתכולתם – הדברים האלה הם אל"ף-בי"ת עבור כל משרד ומשרד.

 

סביבת עבודה נעימה וידידותית

 יום עבודה בדרך כלל נמשך שעות ארוכות, החל מ-6 שעות ויכול להימשך גם ל-12 שעות. במשך כל הזמן הזה העובד נמצא בתוך המשרד ובין 4 קירות, ובמשך כל הזמן הזה הוא צריך לשמור על ריכוז ואווירה של "עבודה". כלומר, האווירה המשרדתית צריכה להיות כזו שתשרה עליו רוגע אך תשמור עליו מרוכז בעבודתו, תעזור לו להרגיש בנוח ובאווירה חברתית טובה, אך שהאווירה תשמר את האווירה המשרדתית הנחוצה. סביבת העבודה של המשרד צריכה ליצור את האווירה הנכונה לתפוקות גבוהות, ריכוז והתמדה במשימות של העובד ומעבר לכך, לוודא שהסביבה נעימה לשהות ארוכה בה.

 

אסתטיות וסבירות פנים

 המשרד שלכם הוא גם הפנים שלכם ושל העסק שלכם ובעזרת המשרד אתם בעצם יוצרים את הרושם הראשוני בעוברים ושבים המגיעים אליכם לעסק, ובתוך כך – גם בלקוחות שלכם. על מנת לשדר עסק מצליח ובעל רווחים מכובדים, עליכם להשקיע בעיצוב ובריהוט שישדר זאת.

לקוחות שנכנסים אליכם בפעם הראשונה שואבים את המידע על העסק שלכם ממה שהם שומעים ורואים – נתונים שאתם מציגים בפניהם, ניסיון קודם וייתכן כי כל אלו יהיו מוצלחים ומעניינים, אך חשוב שתזכרו את הסביבה בה אתם מציגים את הנתונים הללו – משרד עם ריהוט מיושן ובלוי, עיצוב לא מוצלח ולא מודרני, או פשוט הזנחה מעטה של הסביבה המשרדתית – כל אלה יכולים ליצור בלקוח רושם רע, גם אם הנתונים שתציגו יהיו מוצלחים. כדי לוודא שה"בעיה" הזאת לא תמנע שיתופי פעולה עתידיים עם לקוחות – פשוט השקיעו מחשבה בנראות המשרד בעיני הלקוח על מנת שהכל ישדר לו "עסק מוצלח".

 

עיצוב ואופי

 הכי פשוט: אם אתם רוצים לבטא את האופי של העסק שלכם, עליכם לבחור בריהוט המתאים לאופי הזה. עסק צעיר ושובב יבחר ברהיטים בעלי צבעים נועזים ובלתי שגרתיים, עסק יוקרתי יבחר בריהוט סולידי המשדר זוהר, עסק שמרני יבחר בריהוט משרדי שמרני וסולידי וכן הלאה. הריהוט המשרדי יבטא את האופי שלכם כבעלי העסק ושל העסק עצמו.

בכל הלבטים ואי הביטחון באיזה ריהוט משרדי לקנות עבור העסק שלכם, אנחנו נוכל לעזור. "רהיטי גבאי" בעלי הניסיון הרב שיעזור לכם לבחור היטב את הרהיטים המתאימים לעסק שלכם ולנו המגוון הרחב שיאפשר לכם למצוא את הרהיט שבדיוק חיפשתם. למעבר לקטלוג