03-6831374
איך להתאים ריהוט משרדי למקצוע?

איך להתאים ריהוט משרדי למקצוע?



בחירת ריהוט משרדי היא לעולם אינה החלטה קלה, ויש צורך להתחשב בפרמטרים רבים כמו עיצוב, ארגונומיה ותקציב, ולמצוא את הדרך האידיאלית לשלב ביניהם. מומחי חברת גבאי רהיטים, המובילה בתחום הריהוט כבר למעלה מ-40 שנה, מביאים בפניכם טיפים לבחירה נכונה של רהיטים, בהתאם למקצוע בו אתם עוסקים.

 

ריהוט צעיר

כאשר רוצים לרהט חברת היי טק, בעיקר חברות סטרט אפ, חברות פרסום ומשרדים אחרים המעוניינים להדגיש את היותם חדשניים ומקוריים, יש לבטא את הדבר גם בעזרת רהיטי משרד מתאימים, כמובן.

 

העיצוב הכללי במשרדים אלה יהיה נועז, מבחינת הבחירה בצבעים והקווים הכלליים של המשרד, ואף שוברי מוסכמות לעיתים. הריהוט צריך להתאים לקו העיצובי הכללי, וניתן לשלב במשרד כסא מחשב צבעוני, לדוגמא, או פינת מנוחה עם ספות, וריהוט משרדי המשלב חומרים שונים כמו זכוכית, אלומיניום, ואפילו פלסטיק.

 

ריהוט משרדי מכובד

ריהוט משרדי שיכול להתאים למקצועות כמו עריכת דין, ראיית חשבון ומקצועות נוספים הדורשים אווירה מכובדת ורצינית, הוא ריהוט כבד וכהה, מעץ מלא, המעניק תחושה של כבוד. התאמה ארגונומית של הרהיטים נחוצה, כמובן, כדי שתוכלו לשבת מול הלקוחות בנוחות ונינוחות, ולא לשדר להם קוצר רוח בשל חוסר נוחות פיזי. רהיטי משרד במקרים כאלה יכללו שולחנות ישיבה ארוכים, שולחנות כתיבה מאסיביים, כיסאות מנהלים מפנקים, ועוד.

 

 רהיטים סטיריליים

מי שעוסקים במקצועות הרפואה השונים, כמו רופאים, כירופרקטים, פיזיותרפיסטים, וכו', צריכים גם הם, בדומה לריהוט של עורכי דין, לשדר מוניטין מכובד ומראה נקי וסטרילי, תוך שימת דגש על אסתטיקה לינארית. הרהיטים יהיו, בדרך כלל, בהירים, ויעוצבו בצורה מודרנית ופרקטית כדי לשדר עדכנות וחדשנות. פתרונות האחסון במשרד יצטרכו להכיל מנגנוני נעילה כדי להגן על המידע הרגיש שעשוי להיות בהם.

 

איך קונים ריהוט משרדי מתאים?

כדי לוודא שאתם רוכשים ריהוט משרדי העונה על כל הקרטריונים יש להיעזר במעצבי רהיטים מומחה, המסוגלים לשלב את כל הפרמטרים שהזכרנו בתחילה: ארגונומיה, תקציב ועיצוב, יחד עם פרקטיקה של ייצור הרהיטים והתאמתם לצרכים שלכם. לכן, כדאי להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר שתוכלו למצוא,  המסוגלים לספק לכם את כל השירותים תחת גג אחד.