ריהוט משרדי | גבאי

להתייעצות חייגו  03-6831374

חדשות ועדכונים

  מגוון מוצרי ריהוט למשרד 20.02.2016 13:53

רהיטי גבאי בע"מ החברה המובילה בישראל מעל 30 שנות ניסיון בייצור ושיווק רהיטים ובפרט רהיטי משרד לשוק הפרטי והמוסדי

 

 

  פתרונות יצירתיים בריהוט משרדי 23.02.2016 12:16

בימנו ריהוט משרדי בנוי מתוך הבנת חשיבות תפוקת העובדים והעיצוב המשרה על האווירה במשרד/חברה.

שהפונקציונליות והאסתטיקה יהיו חלק חשוב בבחירה. קרא עוד

  עצות שימושיות 18.02.2016 20:24

בואו להבין כיצד עיצוב וריהוט משרדים משתלבים

  רהיטי גבאי - תעשיית ריהוט משרדי 17.02.2016 12:21

חברת "רהיטי גבאי" היא מהמובילות בענף הריהוט המשרדי בישראל, משווקת רהיטים תוצרת הארץ.מעמידה לרשותך צוות מנוסה בתכנון, ייצור ריהוט למשרד, בוא לשאול אותנו

  ערוץ חדש לשיווק ריהוט משרדי 12.02.2016 21:41

עכשיו חדש !

גבאי משווקים רהוט משרדי גם באתר הקניות אופיסשופ

  תיקון כסאות מזכירה ומנהל 14.02.2016 20:28

אצלנו תוכלו לתקן כל ריהוט משרדי או לרפד מחדש ולרכוש חלקי חילוף לתיקון הרהיט. אנו נמצאים ברחוב תמנע מספר 3 אזה"ת חולון

 

 

  מדפי מתכת משומשים 16.02.2016 08:46

יש במלאי מדפי מתכת יד שנייה במצב מצויין במידות שונות

 

 אפשרות להרכבת מדפים על ידי צוות מנוסה.

להזמנת יועץ ללא תשלום בגוש דן בלבד

 צלצל 03-550-26-41

  משלוח חדש -כסאות מנהלים 12.02.2016 20:27

הגיע משלוח חדש של כורסאות,כסאות

מנהלים בדגמים חדשים

גם בגווני קרם, ובז'.

דגמי 2016 כבר כאן

ומבחר כסאות המתנה משרדיים , גם כסאות אירוח מפלסטיק צבעוניים.

  מבצעים חמים 04.02.2016 20:25

חזרה לבית הספר או לאוניברסיטה:

מבחר כסאות תלמיד,כסאות מחשב איכותיים תוצרת ישראל

ישירות מחנות המפעל בחולון.רחוב תמנע 3

שולחן מחשב במחיר ללא תקדים 233 ש"ח בצבע שבתמונה

 שולחן מחשב דובדבן תוצרת גבאי

 

DSCF5505
מאמרים » ריהוט משרדי » למה כדאי לשים לב בעת בחירת ריהוט משרדי
 

למה כדאי לשים לב בעת בחירת ריהוט משרדי

כל בעל עסק יודע כי ריהוט משרדי אינו עניין פעוט וכי יש לו חלק חשוב וקריטי במיתוג העסק ובאווירה שתהיה במקום, לטוב ולרע. מומחי הריהוט של חברת גבאי, המתמחה בייצור ושיווק של ריהוט משרדי מסבירים למה כדאי לשים לב בעת בחירת הריהוט למשרד שלכם.

 

נוח לעובדים, נוח לבוס

מעבר לאסתטיקה ולנעימות הכללית, לעובדים צריך להיות נוח במקום העבודה, ולריהוט המשרדי יש חלק חשוב בהרגשה שלהם. רוב האנשים נמצאים בעבודה כשליש משעות היממה, כחצי משעות הערות שלהם. כדי שהעובד ירגיש בנוח בעבודה, כמו בבית, כדאי להשקיע בריהוט מתאים ועיצוב מתאים. נוחות ונינוחות של העובד מגבירים את התפוקה שלו לטווח הארוך והקצר גם יחד, כך שבסופו של דבר מדובר בהשקעה משתלמת.

ריהוט משרדי תוצרת גבאי

ארגונומיה

המונח ארגונומיה מופיע כמעט בכל מאמר המדבר על ריהוט משרדי, ובצדק. ארגונומיה עוסקת בהשפעת סביבת העבודה על האדם, ומחקרים ריבם הוכיחו כי תנוחת הישיבה על הכיסא ונוחות ההתנהלות בסביבת העבודה המיידית משפיעות רבות על בריאותו של העובד, על מצב רוחו ועל תפוקת העבודה שלו, הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר.

 

שיחות מסדרון

עסקים צעירים, בעיקר בתחום ההיי-טק, ועסקים השואפים לחדשנות, משאירים חללים רבים המיועדים לשיחות מסדרון: פינות קפה מזמינות, פינות ישיבה מפתיעות במקומות שונים ועוד. מחקרים הוכיחו כי במקומות אלה נעשות שיחות העבודה הפוריות והיצירתיות ביותר. במקרה זה כדאי ללמוד מגוגל ודומותיה, אם כי לא חייבים להרחיק לכת עד כדי כך ומספיק לשים דגש על נוחות העובדים בכל מקום בעסק.

 

הרמוניה

המילה הרמוניה מכסה תחומים רבים ומתאימה פה בדיוק. כדי ליצור אווירה טובה, עבור העובדים והלקוחות גם יחד, וכדי ליצור סביבה נוחה לעובדים דרושה הרמוניה. הרמוניה אסתטית, הרמוניה ארגונומית, הרמוניה בין המסר של החברה והמיתוג שלה לבין עיצוב המשרד והריהוט הנבחר, והרמוניה בין העובדים לבין עצמם. כדי להשיג את התוצאה הזאת כדאי לכלול ריהוט משרדי בהחלטות הקשורות למיתוג העסק כולו, ולשכור את שירותיהם ש אנשי מקצוע – אדריכל, מעצב פנים, מעצב ריהוט וכו' שיוכלו ליצור את ההרמוניה המדויקת הנדרשת לעסק שלכם.

 

 

להתייעצות חייגו  03-6831374