ריהוט משרדי | גבאי

להתייעצות חייגו  03-6831374

חדשות ועדכונים

  מגוון מוצרי ריהוט למשרד 20.02.2016 13:53

רהיטי גבאי בע"מ החברה המובילה בישראל מעל 30 שנות ניסיון בייצור ושיווק רהיטים ובפרט רהיטי משרד לשוק הפרטי והמוסדי

 

 

  פתרונות יצירתיים בריהוט משרדי 23.02.2016 12:16

בימנו ריהוט משרדי בנוי מתוך הבנת חשיבות תפוקת העובדים והעיצוב המשרה על האווירה במשרד/חברה.

שהפונקציונליות והאסתטיקה יהיו חלק חשוב בבחירה. קרא עוד

  עצות שימושיות 18.02.2016 20:24

בואו להבין כיצד עיצוב וריהוט משרדים משתלבים

  רהיטי גבאי - תעשיית ריהוט משרדי 17.02.2016 12:21

חברת "רהיטי גבאי" היא מהמובילות בענף הריהוט המשרדי בישראל, משווקת רהיטים תוצרת הארץ.מעמידה לרשותך צוות מנוסה בתכנון, ייצור ריהוט למשרד, בוא לשאול אותנו

  ערוץ חדש לשיווק ריהוט משרדי 12.02.2016 21:41

עכשיו חדש !

גבאי משווקים רהוט משרדי גם באתר הקניות אופיסשופ

  תיקון כסאות מזכירה ומנהל 14.02.2016 20:28

אצלנו תוכלו לתקן כל ריהוט משרדי או לרפד מחדש ולרכוש חלקי חילוף לתיקון הרהיט. אנו נמצאים ברחוב תמנע מספר 3 אזה"ת חולון

 

 

  מדפי מתכת משומשים 16.02.2016 08:46

יש במלאי מדפי מתכת יד שנייה במצב מצויין במידות שונות

 

 אפשרות להרכבת מדפים על ידי צוות מנוסה.

להזמנת יועץ ללא תשלום בגוש דן בלבד

 צלצל 03-550-26-41

  משלוח חדש -כסאות מנהלים 12.02.2016 20:27

הגיע משלוח חדש של כורסאות,כסאות

מנהלים בדגמים חדשים

גם בגווני קרם, ובז'.

דגמי 2016 כבר כאן

ומבחר כסאות המתנה משרדיים , גם כסאות אירוח מפלסטיק צבעוניים.

  מבצעים חמים 04.02.2016 20:25

חזרה לבית הספר או לאוניברסיטה:

מבחר כסאות תלמיד,כסאות מחשב איכותיים תוצרת ישראל

ישירות מחנות המפעל בחולון.רחוב תמנע 3

שולחן מחשב במחיר ללא תקדים 233 ש"ח בצבע שבתמונה

 שולחן מחשב דובדבן תוצרת גבאי

 

DSCF5505
מאמרים » כסאות המתנה » מה הקשר בין כסאות המתנה ומכירות?
 

מה הקשר בין כסאות המתנה ומכירות?

בכל משרד או מרכז שירות ומכירה המקבל לקוחות ומכבד את עצמו נמצא כסאות המתנה לנוחיות הלקוחות. הלקוחות הם החלק החשוב ביותר לעסק, שכן ללא הרכישות שהם מבצעים לא תהיה הצדקה קיומית לעסק. לכן, די מתבקש שהעסק ידאג לנוחיותם של לקוחותיו. כסאות ההמתנה מהווים אלמנט חשוב הקשור לנוחיות הלקוחות, וככאלה הם משפיעים באופן ניכר על נפח המכירות ועל חוויית השירות של הלקוח.

 כסאות המתנה למשרדים וקליניקות

רושם ראשוני קובע

לפני שנתחיל להסביר את הקשר בין כסאות המתנה לבין נפח המכירות של העסק, נבקש ממך לנסות רגע להיזכר במשרדים ומרכזי שירות ומכירה שנכנסת אליהם בעבר. מה היתה התחושה שלך בכל אחד מהמקומות האלה שנכנסת אליהם, עוד לפני שדיברת עם נציגי העסק? מה היתה האווירה במקום? האם חשת בנוח? האם הרגשת שהמקום מזמין? האם הרגשת שאכפת לעסק ממך כלקוח? אחרי שנזכרת בתחושות נסה לחשוב מה גרם לך לתחושה כזו או אחרת.

 

 

מראה עיניים קובע

סביר להניח שהתשובה לשאלה האחרונה ששאלנו נעוצה בעיצוב הפנים של המקום. לעיצוב של מקום ישנה השפעה רבה עלינו גם אם אנחנו לא מודעים לכך. מקום המעוצב בצורה אסתטית, מאורגנת, מסודרת והרמונית ובצבעים רגועים ישרה עלינו אווירה נינוחה, לעומת זאת מקום המעוצב בצורה הפוכה יגרום לנו לחוסר מנוחה ואולי אפילו עצבנות. אפשר בהחלט להבין שעצבנות לא תסייע להעלאת רמת המכירות כשהלקוח יגיע במצבו לדלפק נותן השירות והמכירה.

 

 

הנוחיות קובעת

מעבר למראה האסתטי הנוחות של הלקוח מהווה אף היא גורם חשוב לתחושות שייווצרו אצל הלקוח. אף אחד מאיתנו לא אוהב להמתין. אנחנו מרגישים שאנחנו מבזבזים את זמננו בהמתנה, שמשעמם לנו, שמזלזלים בזמן שלנו, שאנחנו לא מספיק חשובים וכו'. אם הכיסאות עליהם אנו יושבים לא נוחים לנו אז נוסיף לרשימת המחשבות השליליות גם את חוסר הנוחות. חוסר נוחות כזו יכולה להיגרם למשל מכיסאות שאינם בנויים נכון, כיסאות בעלי מצע קשה, או כיסאות מחוברים בצפופים בהם אנו מרגישים כי פולשים לפרטיות שלנו.

 

 

כסאות המתנה איכותיים

תחושות שליליות אלה יגרמו לנו להגיע לדלפק שליליים. לעומת זאת, כסאות המתנה נוחים יספקו ללקוח קרקע פורייה לחשיבה חיובית. זו בדיוק הסיבה שכסאות המתנה רוכשים ברהיטי משרד גבאי, כמו גם ריהוט למשרד איכותי אחר, כגון: כסאות למשרד או כסא מנהלים.

 

 לקטלוג כסאות המתנה

 

להתייעצות חייגו  03-6831374