ריהוט משרדי | גבאי

להתייעצות חייגו  03-6831374

חדשות ועדכונים

  מגוון מוצרי ריהוט למשרד 20.02.2016 13:53

רהיטי גבאי בע"מ החברה המובילה בישראל מעל 30 שנות ניסיון בייצור ושיווק רהיטים ובפרט רהיטי משרד לשוק הפרטי והמוסדי

 

 

  פתרונות יצירתיים בריהוט משרדי 23.02.2016 12:16

בימנו ריהוט משרדי בנוי מתוך הבנת חשיבות תפוקת העובדים והעיצוב המשרה על האווירה במשרד/חברה.

שהפונקציונליות והאסתטיקה יהיו חלק חשוב בבחירה. קרא עוד

  עצות שימושיות 18.02.2016 20:24

בואו להבין כיצד עיצוב וריהוט משרדים משתלבים

  רהיטי גבאי - תעשיית ריהוט משרדי 17.02.2016 12:21

חברת "רהיטי גבאי" היא מהמובילות בענף הריהוט המשרדי בישראל, משווקת רהיטים תוצרת הארץ.מעמידה לרשותך צוות מנוסה בתכנון, ייצור ריהוט למשרד, בוא לשאול אותנו

  ערוץ חדש לשיווק ריהוט משרדי 12.02.2016 21:41

עכשיו חדש !

גבאי משווקים רהוט משרדי גם באתר הקניות אופיסשופ

  תיקון כסאות מזכירה ומנהל 14.02.2016 20:28

אצלנו תוכלו לתקן כל ריהוט משרדי או לרפד מחדש ולרכוש חלקי חילוף לתיקון הרהיט. אנו נמצאים ברחוב תמנע מספר 3 אזה"ת חולון

 

 

  מדפי מתכת משומשים 16.02.2016 08:46

יש במלאי מדפי מתכת יד שנייה במצב מצויין במידות שונות

 

 אפשרות להרכבת מדפים על ידי צוות מנוסה.

להזמנת יועץ ללא תשלום בגוש דן בלבד

 צלצל 03-550-26-41

  משלוח חדש -כסאות מנהלים 12.02.2016 20:27

הגיע משלוח חדש של כורסאות,כסאות

מנהלים בדגמים חדשים

גם בגווני קרם, ובז'.

דגמי 2016 כבר כאן

ומבחר כסאות המתנה משרדיים , גם כסאות אירוח מפלסטיק צבעוניים.

  מבצעים חמים 04.02.2016 20:25

חזרה לבית הספר או לאוניברסיטה:

מבחר כסאות תלמיד,כסאות מחשב איכותיים תוצרת ישראל

ישירות מחנות המפעל בחולון.רחוב תמנע 3

שולחן מחשב במחיר ללא תקדים 233 ש"ח בצבע שבתמונה

 שולחן מחשב דובדבן תוצרת גבאי

 

DSCF5505
מאמרים » ריהוט משרדי » סקירה כללית על ריהוט משרדי
 

סקירה כללית על ריהוט משרדי

 רהיטים למשרד כנישה נפרדת בעולם הריהוט

מראה המשרד משפיע על האוירה במשרד, על אופי יחסי העבודה ם העובדים במשרד וגם עם הלקוחות שמגיעים למשרד. 

ריהוט משרדי הוא תחום רחב ולא מבוטל. ולכן רכישתו מצריכה תכנון וחשיבה על כל הפרטים,לא פחות מאשר ריהוט לסלון או למטבח.

בבחירת ריהוט משרדי יש להתחשב בגורמים רבים, המשפיעים על ההחלטה איזה ריהוט לקנות.

אנו צריכים להתחשב בגודל המשרד אותו אנו רוצים לרהט,במספר האנשים שיעבדו במשרד ובסוג העבודה שבה יעבדו.

וחשוב לדעת, אם העובדים מקבלים לקוחות במשרד זה. או שכולם משתמשים בחדר ישיבות לקבלת הלקוחות. הריהוט המשרדי העיקרי הוא: שולחנות כתיבה,שולחנות מנהלים,שולחן ישיבות,ארונות קלסרים,ארונות אחסון,כסאות וכורסאות מנהלים,כסאות מזכירה ועובדים. 

 

שולחנות מנהלים-צריכים להיות ארגונומיים ומעוצבים בסגנון המתאים לסוג העסק,ומשולבים בארונות אחסון תואמים המשתלבים במשרד ,שלא יצרו צפיפות.,ארונות גבוהים, למשל, יוצרים תחושה של צפיפות ומקטינים את חלל המשרד,לכן במשרד קטן רצוי לתכנן ארונות נמוכים ולמקמם מאחורי השולחן כך שהמנהל מגיע אליהם ממקום מושבו.

 

כסאות מנהלים- חלק מרכזי בריהוט משרדי, צריכים להיות ארגונומיים ובעלי תמיכה לגב ולצוואר.צריך שתהיה להם אפשרות כוונון לגובה לזוית הגב וגם לזוית המושב חשוב לוודא שגודל הכסא מתאים לגודל האדם היושב עליו (קיימים כסאות מנהלים במידות שונות)חשוב שעומק המושב לא יהיה גדול מידי אחרת המנהל לא יוכל לתמוך את גבו במשענת הכסא .

 

כשחושבים על עיצוב פנים מודרני יש לחשוב על כסא משרדי וכן כסאות מזכירה ורצוי שיהיו כסאות ארגונומיים ובעלי מנגנון משוכלל המאפשר התאמה אישית לכל אחד מהעובדים במשרד ,כסאות אלו מאופיינים במספר רב של אפשרויות כיוונון של גובה המושב,גובה הגב,זוית המושב , זוית הגב, וכן כיוון גובה הידיות.

 

מאמר זה וכל התכנים שבאתר מוגנים בהתאם לחוק זכויות יוצרים ,אין להעתיקם בכל צורה שהיא אלא רק באישור בכתב של גבאי ריהוט משרדי בע''מ
 

 

להתייעצות חייגו  03-6831374