03-6831374
וואטסאפ!
סקירה כללית על ריהוט משרדי

סקירה כללית על ריהוט משרדי



 רהיטים למשרד כנישה נפרדת בעולם הריהוט

מראה המשרד משפיע על האוירה במשרד, על אופי יחסי העבודה ם העובדים במשרד וגם עם הלקוחות שמגיעים למשרד. 

ריהוט משרדי הוא תחום רחב ולא מבוטל. ולכן רכישתו מצריכה תכנון וחשיבה על כל הפרטים,לא פחות מאשר ריהוט לסלון או למטבח.

בבחירת ריהוט משרדי יש להתחשב בגורמים רבים, המשפיעים על ההחלטה איזה ריהוט לקנות.

אנו צריכים להתחשב בגודל המשרד אותו אנו רוצים לרהט,במספר האנשים שיעבדו במשרד ובסוג העבודה שבה יעבדו.

וחשוב לדעת, אם העובדים מקבלים לקוחות במשרד זה. או שכולם משתמשים בחדר ישיבות לקבלת הלקוחות. הריהוט המשרדי העיקרי הוא: שולחנות כתיבה,שולחנות מנהלים,שולחן ישיבות,ארונות קלסרים,ארונות אחסון,כסאות וכורסאות מנהלים,כסאות מזכירה ועובדים. 

 

שולחנות מנהלים-צריכים להיות ארגונומיים ומעוצבים בסגנון המתאים לסוג העסק,ומשולבים בארונות אחסון תואמים המשתלבים במשרד ,שלא יצרו צפיפות.,ארונות גבוהים, למשל, יוצרים תחושה של צפיפות ומקטינים את חלל המשרד,לכן במשרד קטן רצוי לתכנן ארונות נמוכים ולמקמם מאחורי השולחן כך שהמנהל מגיע אליהם ממקום מושבו.

 

כסאות מנהלים- חלק מרכזי בריהוט משרדי, צריכים להיות ארגונומיים ובעלי תמיכה לגב ולצוואר.צריך שתהיה להם אפשרות כוונון לגובה לזוית הגב וגם לזוית המושב חשוב לוודא שגודל הכסא מתאים לגודל האדם היושב עליו (קיימים כסאות מנהלים במידות שונות)חשוב שעומק המושב לא יהיה גדול מידי אחרת המנהל לא יוכל לתמוך את גבו במשענת הכסא .

 

כשחושבים על עיצוב פנים מודרני יש לחשוב על כסא משרדי וכן כסאות מזכירה ורצוי שיהיו כסאות ארגונומיים ובעלי מנגנון משוכלל המאפשר התאמה אישית לכל אחד מהעובדים במשרד ,כסאות אלו מאופיינים במספר רב של אפשרויות כיוונון של גובה המושב,גובה הגב,זוית המושב , זוית הגב, וכן כיוון גובה הידיות.

 

מאמר זה וכל התכנים שבאתר מוגנים בהתאם לחוק זכויות יוצרים ,אין להעתיקם בכל צורה שהיא אלא רק באישור בכתב של גבאי ריהוט משרדי בע''מ