03-6831374
פותחים משרד חדש? משפצים קיים? קבלו כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי

פותחים משרד חדש? משפצים קיים? קבלו כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי



פותחים משרד חדש? מתכננים לשפץ את המשרד הקיים? מחפשים קטלוג ריהוט משרדי יוקרתי וממותג? ריהוט משרדי במבצע? מחקרים שנעשו בתחום הוכיחו זה מכבר שקיימת זיקה ישירה בין סביבת העבודה לבין רמת שביעות הרצון של העובדים ורמת הפרודוקטיביות שלהם במקום העבודה.

 

אי לכך, במידה ותכננתם לשפץ את המשרד או לפתוח משרד חדש, מוטב שתסתייעו באנשי מקצוע מנוסים, המתמחים בעיצוב פנים לעסקים. מבית חברת גבאי רהיטים מסבירים שההיוועצות באנשי מקצוע מאפשרת תכנוןריהוט משרדי תוצרת ישראל של  סביבת עבודה אופטימלית, הכוללת פתרונות אחסון חכמים ומתקדמים באיכות גבוהה. באופן כללי, תכנון משרדים דורש אפיון מדויק של צורכי העסק הספציפי והלקוח הפוטנציאלי, תוך כדי התייחסות למכלול רחב של שיקולים ופרמטרים.

 

התאמה מלאה לאופי המשרד ולצורת התנהלותה של העבודה השוטפת

מחברת גבאי רהיטים מציינים שריהוט משרדי דורש התאמה מלאה לאופי המשרד, גודל החלל, צורת התנהלותה של העבודה השוטפת, כמו גם מספר העובדים, היקף זרימת הלקוחות הצפוי וכן הלאה. אפיון בית העסק נועד להבנת צרכיו האינדיבידואליים, מה שמאפשר את בחירת הקו העיצובי המנחה בהתאם לצורכי המשרד הספציפיים, למסרים השיווקיים ולאווירה שבית העסק מעוניין לשדר.

 

העיצוב המשרדי כולל, בין השאר, התייחסות לגודל החלל ולאופן החלוקה הפנימית שלו, וכן למיתוג בית העסק, לתאורה הנכונה, לגווניי הריצוף והקירות וכיוצא בזה. מומלץ להקפיד במהלך התכנון שלא להעמיס יתר על המידה את סביבת העבודה בריהוט ואביזרים שאינם נחוצים, היות והם תופסים נפח רב ועלולים ליצור אווירה דחוסה, מחניקה ומעיקה.

 

ריהוט איכותי במחירים סבירים

במידת הצורך, ניתן לעשות שימוש בפתרונות אחסון חכמים ומתקדמים, שמקנים תחושת מרחב ותורמים לשמירה על הארגון והסדר. זאת ועוד, בשלב בחירת ריהוט משרדי, רצוי להתחשב באיכותו של הריהוט ובעמידותו לאורך זמן. מחברת גבאי רהיטים מדגישים שניתן כיום בהחלט למצוא ריהוט משרדי איכותי במחירים סבירים, כמו לדוגמה רכישת רהיטים למשרד מתצוגה, רהיטים במבצע לרגל החלפת קולקציה ואו סוף שנה וכדומה.

 

ריהוט איכותי מוגדר ככזה במידה והוא עשוי מחומרים איכותיים ומעוצב באופן ארגונומי. איכות הריהוט מבטיחה בלאי נמוך, כך שלאורך הזמן מדובר בבחירה משתלמת, בעוד שהעיצוב הארגונומי מאפשר עבודה פרודוקטיבית ובנינוחות מרבית, ובפרט כשמדובר בעבודה מונוטונית ובעלת אופי יושבני, הכרוכה בישיבה ממושכת מול צג המחשב.