03-6831374
כיסאות המתנה כצרכנות נכונה

כיסאות המתנה כצרכנות נכונה



כשמגיעים למשרד הכניסה היא כרטיס הביקור וכאשר קיימת פינת המתנה תועלת החברה עולה לאין שיעור. כעת אתם מעוניינים לרכוש כיסאות המתנה? פינות המתנה נפוצות מאוד במשרדים, מרפאות ועסקים נותני שירות ומשמשות כאזור המתנה לקבלת שירות עבור לקוחות, מבקרים, ספקים ואורחים.

 

בשנים האחרונות מחלחלת ההבנה שפינות המתנה מושקעות ומזמינות, שמתאפיינות בכיסאות המתנה נוחים ונעימים, טלוויזיה ושולחן עם מגזינים ועיתונים, מסייעות ליצירת חוויה טובה וחיובית בקרב הממתינים ותורמות להעברת הזמן ביתר סובלנות, ובפרט במקומות שנדרשת בהם בדרך כלל המתנה ממושכת.

 

אנשי הצוות מבית חברת גבאי מסבירים שבמקומות רבים כיום מציעות פינות ההמתנה גם בר מים קרים ועמדת קפה שכוללת מכונת קפה איכותית, או לחלופין מייחם עם כוסות חד פעמיות להכנה עצמית של תה, קפה או נס קפה.

כסאות המתנה לשיפור חוויית השירות

השקעה בפינות המתנה כחלק בלתי נפרד משיפור חווית השירות

השקעה זו תורמת להפיכת פסק הזמן שנכפה על הלקוחות לזמן איכות מפנק ומרגיע, זאת להבדיל מפינות המתנה עם כסאות המתנה ואו ספסלים מפלסטיק או ממתכת וללא משענת, שמהווים בשנים האחרונות מחזה נדיר למדי, מאחר ולא מעט בתי עסק מכל ענפי המשק השונים מבינים כיום שיש להשקיע בפינות המתנה כחלק בלתי נפרד משיפור חווית השירות.

 

חדר ההמתנה מהווה, למעשה, הדבר הראשון שפוגש הלקוח בדרכו לקבלת שירות, מה שהופך אותו למעין חלון הראווה או כרטיס ביקור של בית העסק. מבית חברת גבאי מציינים ששדרוג פינת ההמתנה היא הזדמנות לבדל את המשרד או בית העסק מיתר המתחרים, תוך כדי הפיכתה לאמצעי תדמיתי ממנף ומקדם.

 

תדמית יוקרתית ואלגנטית או תדמית עממית יותר

מחברת גבאי מוסיפים שניתן לעשות זאת בהשקעה לא גדולה, כשבשלב הראשון יש לאפיין ולפלח את קהל היעד הפוטנציאלי בהתאם לאופיו ומהותו של בית העסק ובהתאם לשירות שהוא מציע ולרושם שרוצים ליצור בקרב הלקוחות. ישנם בתי עסק שמעוניינים ליצור תדמית יוקרתית ואלגנטית של משרד המעניק שירות בוטיק איכותי ומוקפד, בעוד שבתי עסק אחרים יעדיפו תדמית עממית יותר.

 

אפשר למצוא כיום כיסאות המתנה ופינות ישיבה בשלל רחב של סגנונות ועיצובים וברמות שונות של איכויות ומחירים. לדוגמה, עבור משרד רואי חשבון או עורכי דין, ניתן להקנות למקום אווירה של מכובדות על ידי הוספת כורסאות עור רכות בפינת ההמתנה, ואילו בקליניקות רפואיות כדאי לעשות שימוש בריהוט המעוצב בסגנון נקי מינימליסטי ובגוונים בהירים ומרגיעים.