03-6831374
וואטסאפ!
כיצד ארונות משרדיים יהפכו משרדכם לנוח לעבודה?

כיצד ארונות משרדיים יהפכו משרדכם לנוח לעבודה?



כשמדובר על השולחן בבית, זה אולי נסבל, אבל אם מדובר בשולחן במשרד, זו כבר בעיה קצת יותר רצינית וגם לאנשים הכי מסודרים בעולם לא תמיד יש חשק לדאוג לסידור השולחן בסוף יום העבודה.

למרבה המזל, היום קיימים שלל פתרונות שיכולים להקל על העניין ולפנות לכם מקום בשולחן (וגם בראש) בכדי שתוכלו להתרכז בעבודה ולא במה שמסביב... לדוגמה, יש כונניות קלסרים פתוחות שבהן אפשר לראות בקלות את כל הקלסרים שאתם זקוקים להם בעבודה היום יומית, כאשר מתחת יש מגירות בהן אפשר לאחסן את הקלסרים שגמרתם לעבוד איתם.

ארונות משרדיים לתיוק מסמכים רגישים

חלופות לסידור באמצעות מגירות או ארונות אטומים

אם אתם מרגישים שהמדפים הקיימים כבר נעשים צפופים מדי ולוקח יותר מדי זמן למצוא את מה שאתם צריכים, אולי ויטרינות שקופות הן הפתרון המתאים בעבורכם: הוויטרינות האלו לא רק מאפשרות לראות בקלות את מה שיש בתוכן, אלא גם מגינות בפני אבק שיכול להצטבר בקלות על מדפים רגילים.

יש כיום מגוון גדול מאוד של ויטרינות מעוצבות  מעץ או ממתכת, חלק שקופות לחלוטין וחלק שקופות למחצה (עם זכוכית חלבית). יש גם כאלו שמשולבים בהן ארונות ומגירות רגילים לאותם הדברים בהם אתם לא עושים שימוש באופן יום יומי.

ארונות משרדיים להגנה על מסמכים רגישים  

אם יש לכם מסמכים רגישים שאתם רוצים למנוע גישה אליהם, אתם יכולים לבחור בין מגירות וויטרינות שאפשר לנעול לבין ארונות אחסון ממתכת. את אלו קל יחסית לנעול באמצעות מפתח פשוט או אפילו מנעול מעט יותר אגרסיבי.

מעבר להגנה על מסמכים רגישים סידור וארגון הניירת שבמגירות יהפוך אותם לזמינים ונגישים בכל רגע, כך תחסכו זמן ותסכול בחיפוש אחר מסמך שאבד.

שימוש במגוון ארונות משרד

עוד דרך לסידור המשרד, ובמיוחד משרדים קטנים היא שימוש לדוגמה בשלוחות צד למנהלים במגירות שיכולות  או בזווית ישרה להם (צורת "ריש"). שימוש בארון קלסרים המשלב דלתות הזזה לצד מגירות, ארון תיקיות אנכי או ארון כוורת משרדי אך לפני שאתם מחליטים על פתרון כזה, חשוב כמובן לבצע מדידות על מנת שלא תיצרו בטעות חללים שיגבילו את צורת הישיבה שלכם או הציוד שבדרך כלל מניחים מתחת לשולחן כדוגמת מחשב משרדי.

טיפים לסידור יעיל ושמירה על הסדר הקיים במשרד

1.קבעו זמן קבוע (עדיף ביום העבודה האחרון בכל שבוע) בו תסדרו את כל מה שהצטבר במהלך השבוע ותפנו לכם את שולחן העבודה. כך תוכלו להתחיל את השבוע שלאחר מכן עם ראש רענן.

2.סדרו את אמצעי האחסון על פי נושאים. לדוגמה, כלי כתיבה ומהדקים, ניירת ופתקים, כוסות, עזרה ראשונה (יוד, פלסטרים) וכו'. כך לא תצטרכו להסתמך על הזיכרון שלכם. שימו לב לא להניח ציוד כבד מדי על מדפים עליונים.

3. כל הציוד החשמלי שאינו אלחוטי נוטה ליצור חוסר סדר שקשה להשתלט עליו. לכן, אל תהססו להשקיע בציוד ייעודי כמו למשל תחנות עגינה או שרוולים לסידור כבלים.

4.הימנעו משימוש באמצעי אחסון כגון  סלסלות פלסטיק או מגירות גדולות דווקא בגלל שכל כך קל לזרוק לשם דברים ולשכוח מהם עד שצריך אותם...