03-6831374
פגישות מוצלחות מתחילות עם כסאות המתנה

פגישות מוצלחות מתחילות עם כסאות המתנה



פגישות מוצלחות מתחילות עם כסאות המתנה

 

בכל משרד או עסק בו נערכות פגישות עם לקוחות, ספקים או אנשי עסקים, ניתן למצוא כסאות המתנה. הרושם הטוב שכל עסק שואף ליצור על ידי תדמית רצינית ומכובדת, מחייב יצירת תחושה שדואגים אצלו גם למי שאינו עובד שם. כמו בחיינו הפרטיים, אנו בונים אמון עם אנשים שאנו מרגישים שרוצים את טובתנו. אין הדבר שונה בעולם העסקי. כשאדם נכנס למשרד או עסק, והוא יכול לשבת בנוחות ולהמתין, הוא כבר מקבל תחושה טובה מהשהות במקום. זוהי כבר התחלה טובה ברגל ימין, וסביר להניח שהתחושות הטובות הללו ילוו אותו הלאה אל תוך הפגישה, ויצרו את האפקט החיובי שישפיע על החלטותיו. לעומת זאת, המתנה בעמידה, או על כיסא שאינו מספיק נוח, עלולות ליצור אצל האדם תחושה של אי נוחות, חוסר סבלנות, אי שביעות רצון ועצבנות. כמובן גם את התוצאות לכל אלה יראו בפגישה עצמה. לכן, אם אנחנו שואפים להפוך את העסק למשגשג ומצליח, עלינו לחשוב על כל פרט ופרט, כולל יצירת התחושה הטובה ביותר אצל אותם אנשים איתם אני רוצה לעשות עסקים.


כסאות המתנה – אמירה עיצובית ותדמיתית
כסאות המתנה מגיעים בשלל דגמים וצבעים, ויכולים בקלות להיות מותאמים לקונספט העיצובי של המשרד. למעשה, הם יכולים לא במעט לתרום לו, ולשדרג את המראה הכללי. מלבד הפונקציונליות שאנו מחפשים בריהוט, ישנו ההיבט הדקורטיבי, בו הרהיטים מכניסים חיות וחמימות לחלל בו הם נמצאים. אנו רואים זאת גם בבתים וגם בעסקים, ולא בכדי בעלי עסקים משקיעים כסף רב בריהוט אותו הם רוכשים. כסאות ההמתנה מהווים, בעצם, סוג של אמירה, הן עיצובית והן תדמיתית.


איך לבחור מה לרכוש?
בעת בחירת הכסאות חשוב מאוד לנסות להיכנס לנעליהם של האורחים המגיעים למשרד או העסק. נחשוב אילו תחושות אנו רוצים לעלות בהם, וכיצד סביבת ההמתנה שאני יוצר עבורם תגרום להם להרגיש זאת. בהכרח, נרצה ליצור בהם תחושות של רוגע, נועם וביטחון. למטרה זו, מומלץ לבחור כסאות המתנה מעודנים, בעלי צבעים רגועים ונעימים, אשר יעניקו לאורחי המשרד את התחושות שילוו אותם בגישה החיובית אל תוך הפגישה.