מתקני תצוגה לנקודות מכירה
כשמתכננים נקודת מכירה, חנות, קיוסק, קניון או כל מקום שצריך למכור דברים – חשוב לתכנן בקפידה גם את מתקני התצוגה שיהיו במקום. מתקני התצוגה הם חשובים לא פחות מהסחורה שנמכרת. הסחורה יכולה
להיות הסחורה הכי טובה בעולם, הכי איכותית והכי אטרקטיבית אבל אם היא לא תוצג באופן מושך, היא עשויה שלא להימכר. כאן נכנסים לתמונה מתקני התצוגה ובדיוק כאן מובנת החשיבות הרבה שלהם. מעבר להצגה נוחה של הסחורה, מתקני תצוגה גם תורמים באופן מובהק למכירות. ריהוט לחנויות
איך בוחרים מתקן תצוגה מתאים?
שוק מתקני התצוגה הוא שוק גדול במיוחד שנדמה שההתפתחות שלו אינה נעצרת לרגע. יש כל-כך הרבה דגמים וצורות של מתקני תצוגה שהבחירה במתקן המושלם עשויה להיות מבלבלת. לפני שבוחרים את המתקן המתאים ביותר חשוב לאפיין את הסחורה שמוכרים. יש מתקנים שיתאימו לבגדים, יש מתקני תצוגה שיתאימו למזון ולמשקאות ויש כאלה שיתאימו לסחורה מהתחום הטכנולוגי. חשוב להתאים באופן מושלם בין הסחורה לבין מתקן התצוגה משום שהדיוק הזה הוא שיקבע את הנראות של המקום וכמובן את האופן בו ייגשו הלקוחות אל הסחורה.
עיצוב מתקני תצוגה
מתקני התצוגה הקיימים כיום עולם ומלואו וההשקעה הרבה בעיצוב שלהם הופכת אותם ליצירות אומנות של ממש. יש כאלו שיגידו שזה מוגזם ומיותר ושאפשר להסתפק במדף פשוט שעליו תוצב הסחורה. לכל אותם סקפטיים נגיד שההשקעה בעיצוב מתקני התצוגה הוכיחה את עצמה ותרמה לעליית רווחים בנקודות מכירה רבות בארץ ובעולם. תפקידם של מתקני התצוגה הוא למשוך לקוחות אל הסחורה המוצגת בהם, וככל שהם יהיו מושכים ומעוצבים יותר הם אכן יצליחו במשימתם. מסיבה זו כדאי ומשתלם להשקיע במתקני התצוגה שלכם והם בתמורה ישיבו לכם בעליית רווחים.
מתקני תצוגה להשקת מוצרים חדשים
השקה של מוצרים חדשים היא כמו לידה לכל דבר ועניין. היא מלחיצה, היא מעייפת ובעיקר היא מאוד מאוד מרגשת. כדי להצליח בהשקת המוצרים החדשים שלכם, עליכם לתת להם את כל התנאים להצלחה. בדיוק שכשנולד תינוק חדש צריך לתת לו את כל התנאים לגדול ולהתפתח. אז למה אנחנו מתכוונים? למתקני תצוגה כמובן.
חשיבות מתקני התצוגה עולה אף יותר כאשר מדובר על השקת מוצרים חדשים. או אז יש צורך רב יותר למשוך את הלקוחות אל המוצר על מנת שיכירו אותו ויתוודעו אליו. מתקני תצוגה מתקדמים ומעוצבים יכולים למשוך לקוחות רבים יותר ולחזק את המותג החדש. לפיכך כאשר משיקים מוצר חדש אין בכלל במה להתלבט ויש לכלול בתקציב גם את מתקני התצוגה. תהיה להם בהכרח השפעה מכרעת על האופן בו יחדור המוצר לשוק ועל סיכויי ההצלחה שלו.
מתקני תצוגה להשקת מוצרים חדשים
השקה של מוצרים חדשים היא כמו לידה לכל דבר ועניין. היא מלחיצה, היא מעייפת ובעיקר היא מאוד מאוד מרגשת. כדי להצליח בהשקת המוצרים החדשים שלכם, עליכם לתת להם את כל התנאים להצלחה. בדיוק שכשנולד תינוק חדש צריך לתת לו את כל התנאים לגדול ולהתפתח. אז למה אנחנו מתכוונים? למתקני תצוגה כמובן.
חשיבות מתקני התצוגה עולה אף יותר כאשר מדובר על השקת מוצרים חדשים. או אז יש צורך רב יותר למשוך את הלקוחות אל המוצר על מנת שיכירו אותו ויתוודעו אליו. מתקני תצוגה מתקדמים ומעוצבים יכולים למשוך לקוחות רבים יותר ולחזק את המותג החדש. לפיכך כאשר משיקים מוצר חדש אין בכלל במה להתלבט ויש לכלול בתקציב גם את מתקני התצוגה. תהיה להם בהכרח השפעה מכרעת על האופן בו יחדור המוצר לשוק ועל סיכויי ההצלחה שלו.