03-6831374
וואטסאפ!

אין בית, משרד,חנות, מפעל וכו' שאין בו מדפים מסוג כלשהו. מדפי ספרים, מדפים למחסן, מדפים לצעצועים, מדפים מודולריים, מדפים מזכוכית, מדפים מברזל ועוד ועוד. הסיבה לריבוי הסוגי המדפים ושכיחותם הרבה בחיינו היא העובדה הפשוטה שהם פונקציונליים עד מאוד. אחסון ותצוגה, של כל דבר כמעט, נוחים מאוד לביצוע על גבי המדפים, ונשאר רק להתאים את המדף לשימוש.

כיצד לבחור את המדף הנכון?

בחירת המדפים צריכה להתבצע, בראש ובראשונה, בהתאם לפונקציה אותה הם צריכים לשרת. קודם כל נבדוק עד כמה חזקים צריכים המדפים להיות - האם הם צריכים לשאת בובות פרווה או כלי עבודה? מדפים למשאות קלים , בינוניים או כבדים? התשובה תקבע את עיצובם.

מדפים לחדרי ילדים יקבלו עיצוב שונה ממדפים משרדיים או מדפים למחסן. בהמשך לשאלות אלה נוכל לקבוע את שאר הצרכים שלנו – האם יש לנו צורך במדפים מודולריים, שנוכל לאחסן בהם דברים שונים בגדלים שונים? האם נרצה מדפים "נוסעים" שניתן להזיז בכדי לשלוף מהם את המוצרים ביתר קלות? האם המוצרים צריכים להיות מונחים בתצוגה נוחה לכל עין או שיש מי ששולף הם את המוצרים על פי הצורך? ועוד.

מדפים למחסן למשא כבד

גבאי ריהוט משרדי בחולון מתמחים בתכנון והרכבת מדפים למשא כבד 

מדפים למשא כבד ניתנים להרכבה ללא ברגים  וניתן להזמין בגבהים שונים, במידות אורך ועומק על פי דרישה וכמובן גם במבחר צבעי אפוקסי,

מדפי משא כבד מתאימים לאחסון במשטחים או בתפזורת וכושר הנשיאה עד 1800 ק''ג לזוג קורות סיגמא.

מדפי סופר סלוט למחסנים וחנויות

גבאי ריהוט משרדי בחולון מתמחים בתכנון ושיווק מדפי מתכת למחסנים וחנויות

מדפי סופר סלוט - מדפים מודולרים הניתנים להרכבה קלה בעזרת ברגים ואומים. 

המדפים קיימים במבחר צבעי מתכת אפוקסיים ובמבחר מידות אורך ורוחב.

מדפי מתכת דגם סופר סלוט משמשים לאחסנה קלה בעיקר בחנויות, מפעלים, מחסנים ארכיונים ולמחסן הביתי.

מדפים למחסן למשא בינוני

גבאי ריהוט משרדי בחולון מתמחים בתכנון והרכבת מדפים למשא בינוני

מדפים למשא בינוני ניתנים להרכבה ללא ברגים  וניתן להזמין בגבהים שונים, במידות אורך ועומק על פי דרישה וכמובן גם במבחר צבעי אפוקסי,

מדפי משא בינוני מתאימים לאחסון וכושר הנשיאה עד 250 ק''ג לזוג קורות.

מדפי בינקל

מדפי מתכת בינקל 

מדפים למחסן מודולרים להרכבה באמצעות זרועות מתכת אשר ניתנות להעברה ולשינוי הגבהים של המדפים. קיימים במבחר צבעי מתכת ובמבחר מידות, בנוסף, ניתן להוסיף פס מחיר צבעוני. קיימים גם מדפי בינקל מודולרים דו צדדיים {גונדולה}למרכז החנות.

מדפי מתכת בעומק 30 ס

מדפי מתכת בעומק 30 ס"מ למשקל בינוני - טור 1

כוננית מדפים ממתכת למחסן למשקל בינוני  לפרטים נוספים לחץ על התמונה
מחיר ליח’: 1,990.00 ₪
מדפי מתכת בעומק 40 ס

מדפי מתכת בעומק 40 ס"מ למשקל בינוני - טור 1

כוננית מדפים ממתכת למחסן למשקל בינוני  לפרטים נוספים לחץ על התמונה
מחיר ליח’: 2,160.00 ₪
מדפי מתכת בעומק 60 ס

מדפי מתכת בעומק 60 ס"מ למשקל בינוני - טור 1

כוננית מדפים ממתכת למחסן למשקל בינוני  לפרטים נוספים לחץ על התמונה
מחיר ליח’: 2,500.00 ₪
מדפי מתכת בעומק 50 ס

מדפי מתכת בעומק 50 ס"מ למשקל בינוני - טור 1

כוננית מדפים ממתכת למחסן למשקל בינוני  לפרטים נוספים לחץ על התמונה
מחיר ליח’: 2,330.00 ₪

טיפים חשובים כשרוכשים מדפים למחסן

ארגזים וקלסרים, כלי כתיבה ומהדקים, ארגזים עם סחורות, גם ציוד קל וגם ציוד כבד- ללא טיפול ותכנון הולם, המחסן עלול להיות אחד המקומות המבולגנים בבית או בעסק שלכם. הצוות המקצועי של חברת גבאי רהיטים נותן לכם עצות לסידור יעיל של המחסן בעזרת מדפים למחסן.

שטח אחסון גדול

הדרך השנייה להתמודדות עם בלגן היא מניעה. אל תחכו שתשרור אנדרלמוסיה אלא מנעו אותה. סדר, סדר ועוד פעם סדר. והדרך הטובה ביותר להקפיד על הסדר במחסן היא באמצעות מדפים. מדפים למחסן פותרים את הבעיה ומאפשרים להגדיל את שטח האחסון בצורה משמעותית. בצורה כזו החפצים מאוחסנים על הקירות של המחסן, ואילו הרצפה נשארת פנויה.

מדפי מתכת למחסן עבור משאות כבדים

מדפי משא כבד מגיעים בגבהים שונים ובמידות משתנות של אורך ועומק בהתאם לצרכי המחסן שלכם. מדפים למחסן מסוג זה מאפשרים אחסון במשטחים או בתפזורת, והם בעלי כושר נשיאה מרבי של עד 1800 ק"ג לכל זוג של קורות סיגמא. תוכלו לעצב באמצעותם את המחסן במגוון צבעי אפוקסי לבחירתכם.


ניתן להזמין את המדפים, עד 2000 ק"ג מדפים לזוג קורות. הרגליים הכפולות לנשיאת מדפי המשא הכבד גמיעות גם הן בגבהים ובמחירים משתנים. לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מדויקת בהתאם לצרכי המחסן שלכם, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

מדפים לשימוש ביתי ואחסנה מסחרית קלה

מדפי סופר סלוט הינם מדפים מודולריים לשימוש במחסן הביתי, מיועדים להרכבה קלה באמצעות ברגים ואומים. מדפים אלו מגיעים גם הם במגוון רחב של מידות אורך ורוחב ובצבעי מתכת אפוקסי. תוכלו להשתמש בהם לאחסנה קלה במחסנים מסוגים שונים – בחנויות, מפעלים, משרדים וכמובן במחסן הביתי.


מדפי מתכת מסוג בינקל הינם מדפי מחסן מודולריים, ניתנים להרכבה בעזרת זרועות מתכת שבאמצעותן ניתן לשנות את גבהי המדפים. מגיעים במבחר מידות וצבעי מתכת, בעומקים משתנים של 25-45 ס"מ, וניתן אף להוסיף להם פסי מחיר צבעוניים. זרועות מתכת בינקל מגיעות במגוון צבעים ומידות, ובשני סוגים היכולים להתאים למדפי מתכת או למדפי עץ.

מדפים למחסן: מוצרים המשדרגים כל עסק ובית

מדפים למחסן הם ללא ספק הדרך שלכם ליצור מחסן מאורגן להפליא, אסתטי, נעים וקל לתפעול. ידוע שככל שהמחסן מאורגן בצורה טובה ביותר, בפרט כשמדובר במחסנים גדולים, מהירות התפעול ושינוע הסחורות אליו ומתוכו החוצה, עולה פלאים. לכן לארגון המחסן המסחרי נודעת חשיבות כלכלית גבוהה.

גם בהקשר הביתי, מחסן מאורגן היטב מקל על החיים ותורם באופן משמעותי לסדר ולארגון של הבית כולו וכפועל יוצא גם לאיכות החיים שלנו. לכן כה חשוב לבחור את המדפים הנכונים למחסן, שיאפשרו לכם ליהנות ממחסן מאורגן לאורך שנים רבות.