03-6831374
וואטסאפ!
למה חשוב להשקיע בריהוט משרדי?

למה חשוב להשקיע בריהוט משרדי?



בחירת ריהוט משרדי היא בחירה חשובה ובעלת השפעה משמעותית על הצלחת העסק שלך. בחירת ריהוט מתאים תשפיע על האיכות ותפוקת העבודה של צוות העובדים במשרד, וכן בחירה בריהוט איכותי המשדר יוקרה משאיר רושם חיובי ורציני על הלקוחות והאורחים במשרד. המומחים של גבאי ריהוט משרדי ישמחו לסייע לכל בעל עסק ליצור את סביבת העבודה המתאימה ביותר עבור העסק שלו. 

ריהוט משרדי הקשר לאיכות וההספק העבודה

מה הקשר בין רהיטים משרדיים לבין טיב העבודה במשרד? מסתבר שקיים קשר הדוק וברור. מחקרים פסיכולוגיים רבים מוכיחים כי כאשר עובדים נמצאים בסביבת עבודה המותאמת לצרכים שלהם מבחינת נוחות, אסתטיקה והרמוניה, איכות העבודה שלהם עולה וכן התפוקה שלהם. לכן,  בבחירת ריהוט משרדי חשוב מאוד לוודא שהריהוט שנבחר הוא המתאים ביותר מבחינת נוחות עבור העובדים.

 נוח לעובד, נוח למעביד

במיוחד חשוב לתת את הדעת בבחירה של כסאות משרדיים, משום שהעובדים מבלים את מרבית זמנם בישיבה ולכן חשוב שהכיסאות יהיו נוחים ומותאמים להם ארגונומית, כדי שתפוקת העבודה שלהם תהיה טובה יותר. כמו כן כיסאות מותאמים לעובדים מבחינה בריאותית יחסכו למעביד ימי מחלה עקב בעיות גב שונות, כאבי ראש, עייפות ובעיות אחרות העלולות להיגרם כתוצאה מישיבה לא נכונה.  

התאמת ריהוט למשרדי הייטק וסטארט אפ 

מבית חברת גבאי מציינים שהשלב ההתחלתי בתכנון משרדים הוא אפיון בית העסק ובחירת קו עיצובי וריהוט משרדי בהתאמה לסוג הפעילות, לתרבות הארגונית, הדינמיקה הארגונית, הדרישות הפונקציונליות, הצרכים הפרטניים, כמו גם למסרים השיווקיים והמיתוג. 

לדוגמה, משרדי הייטק וסטארט אפ מתאפיינים על פי רוב בווייב צעיר ונמרץ, עם הרגלי עבודה חדשניים והתנהלות דינמית, תוך כדי קיום אינטראקציה ולעתים אף תקשורת בלתי פורמלית בקרב חברי הצוות. 

חלוקת החלל עשויה לבוא לביטוי בשילוב בין חדרים סגורים וחללים פתוחים בשיטת 
ה- Open Space, הכוללים, בין היתר, עמדות עבודה משותפות עם כסאות מחשב ארגונומיים חכמים, וכן פינות בילוי ואזורי לאונג' עם כורסאות מפנקות, שולחנות וכיסאות בר קפיטריה, ולמעשה כל פריט ריהוט שיגרום לעובדים לרצות להישאר במשרד.   ריהוט משרדי באיכות ללא פשרות

התאמת ריהוט למשרדי עורכי דין ורואי חשבון 

התאמת סגנון עיצובי וריהוט משרדי לפירמת עורכי דין או משרד רואי חשבון שונה, מטבע הדברים, מזו של משרדי הייטק וסטארט אפ. משרדי עורכי דין ורואי חשבון נדרשים להטמיע בקרב הלקוחות מסרים של מקצועיות, אלגנטיות, סולידיות ויוקרה מוקפדת. להבניית האווירה המתאימה, מומלץ לעשות שימוש בחומרים איכותיים דוגמת עור ועץ, גוונים חמים (כמו חום ושחור) ותאורה נכונה. 

איך בוחרים כיסא?

בבחירת כסא משרדי או כסא מחשב מומלץ לשים לב שהוא בעל משענת גמישה, המתאימה את עצמה לצרכים הספציפיים של המשתמש. חוסר גמישות של המשענת עלול לגרום לאי נוחות במהלך ישיבה ממושכת ואף לנזק מצטבר לעמוד השדרה. באופן כללי, הכיסא הארגונומי נחשב לכיסא האיכותי ביותר, מהסיבה שהוא כולל מנגנון המאפשר כוונון של גובה המשענת והמושב, ולכן לא כדאי להסתפק בקטלוג ריהוט משרדי אלא להיעזר בייעוץ מומחים.

מדוע חשוב לבחור ריהוט איכותי המשדר יוקרה?

בחירת ריהוט משרדי יוקרתי ואיכותי חשובה משום שיש לכך השפעה גדולה על הרושם הנוצר אצל כל מי שנכנס למשרד. ברהיטי גבאי אנו מתמחים בתכנון, ייצור, ייבוא ושיווק ריהוט משרדי חדשני, פונקציונאלי ומודולארי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך שיתוף פעולה עם מומחים בתחום הנדסת האנוש.