פותחים משרד משפצים את המשרד הקיים? תרים אחר ריהוט משרדי שמגדיר מחדש את סביבת העבודה? מזה זמן רב שהריהוט במשרד המודרני אינו מסתכם בשולחן עץ פשוט, כיסא מנהלים סטנדרטי וכוננית מתכת מאובקת בפינה.
אנשי הצוות המקצועי מבית חברת גבאי ריהוט משרדי מציינים כי בעידן שבו סביבת העבודה משקפת את הערכים של הארגון, גם הריהוט משתדרג בהתאם ושם דגש רב על נוחות, גמישות וחדשנות.
הארגונומיה תופסת מקום מרכזי, העיצוב הופך למודולרי וקליל, וכול פריט ריהוט נבחר בקפידה ובהתאמה מלאה אל הצרכים הפרטניים, ברמה הפונקציונלית והאסתטית גם יחד.
למשל, ריהוט משרדי ישראלי כולל שולחנות בחדרי הישיבות המתוכננים לעידוד שיח פתוח, כיסאות המתכווננים אישית, ומדפים למחסן הממקסמים את החיסכון בשטח רצפה יקר.
בכול הנוגע לריהוט משרדי, היישום המעשי ניכר כיום בכול פרט ופרט, החל משולחן ישיבות בעיצוב מודולרי הניתן להתאמה לחללים משתנים, דרך כיסא למחשב שמתכוונן אישית ומתאים את עצמו לגב המשתמש, וכלה בעמדות עבודה אשר עוצבו מראש כמרחב דינמי, בין אם לעבודה בצוות, ובין אם לפגישות חפוזות או למיקוד אישי.
לא עוד תחושה של "קו ייצור" אחיד – אלא התאמה פרטנית לכול תפקיד, משימה ואדם. אחת מהדוגמאות הקלאסיות היא הכסאות המשרדיים, שתוכננו בעבר על פי אותו השטנץ ונדמו זהים זה לזה, שהרי במשרד המודרני ניתן למצוא כורסאות מנהלים, וכן כיסאות ייעודיים למזכירה, לשרטט, לאורחים, לעובדי מעבדה או ללקוחות שבחדר ההמתנה.
יתר על כן, הכיסאות המשרדיים מהדור החדש מביאים בשורה בתחום הארגונומיה, ומתאפיינים בריפוד נושם, מנגנוני כיוונון מתקדמים ותמיכה מלאה לעמוד השדרה. גם שולחן הישיבות כבר אינו רק מקום לישיבות צוות, אלא הופך לזירה של דיונים ושיתופי פעולה דינמיים, וככזה הוא מצויד בנקודות טעינה וחיבורי חשמל ותקשורת.
עמדות העבודה הנן לרוב מודולריות, זאת על מנת לאפשר גמישות מרבית ויכולת התאמה אל הצרכים המשתנים של העובדים. אף בתחום פתרונות האחסון ניתן לזהות טרנדים עכשוויים שמגיעים בשלל סגנונות עיצובים.
קטגוריה זו מונה מגוון פרטים שונים, מארונות ויטרינה וכונניות קלסרים ועד לארגזי מגירות ומדפים. כאמור, ריהוט משרדי איכותי הפך במרוצת השנים למרכיב חיוני באסטרטגיית העבודה, כזה שמשפיע על רווחת העובדים, על התדמית המקצועית, כמו גם על התוצאות העסקיות.